Garantie & Klachten

Garantie

Wij doen er alles aan om onze producten in topconditie bij je te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling beschadigt raakt of stuk gaat tijdens transport, of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Ontdek je een gebrek aan het product, dan dien je binnen twee maanden contact met ons op te nemen. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Als je binnen het gewenste tijdsbestek contact met ons opneemt, dragen wij zorg voor een kosteloze reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan onverhoopt voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gewenst. We raden je aan om je klacht bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@tafelopentop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, ben je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.